Returnare

CONDIȚII DE RETURNARE

Returnarea produselor de bună calitate:

Aveți dreptul în termen de 14 zile de la primirea ordinului de a returna produsele de bună calitate achiziționate de la noi

Un produs de bună calitate este:

  • produsul în care se păstrează marfa calitativă;
  • produsul care păstrează propretățile consumatorului;
  • produsele pe care doriți să le returnați fără a specifica motivul (neaprobat, nedorit, etc.).

Trei pași pentru returnarea produselor:

  1. Imprimați și completați o solicitare de returnare
  2. Atașați o copie a pașaportului, a chitanței de vânzare sau a comenzii de verificare.
  3. Trimiteți o comandă și un pachet de documente la adresa noastră.

Condiții de returnare de bună calitate:

  • Returnarea mărfurilor de bună calitate este posibilă dacă se păstrează prezentarea (ambalaje, sigilii, etichete), proprietățile consumatorilor, precum și un document care confirmă faptul și condițiile pentru achiziționarea mărfurilor specificate (numerar sau chitanță de numerar).
  • Pentru returnarea mărfurilor este necesar și un document de identitate. produselor nealimentare de o calitate corespunzătoare incluse în lista aprobată nu sunt supuse returnării, potrivit Rezoluției Republicii Moldova
  • Vânzătorul are dreptul de a efectua o examinare a mărfurilor, în conformitate cu paragraful 5 al art. 18 din Legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor” și refuză returnarea mărfurilor, în cazul în care deficiențele au apărut din motive pentru care vânzătorul nu poartă răspundere.

Returnarea produselor de calitate necorespunzătoare:

Un produs de calitate necorespunzătoare este un produs care nu este capabil să ofere calitățile sale funcționale din cauza unui defect semnificativ. produsele de calitate necorespunzătoare includ, de asemenea, mărfurile returnate din cauza nerespectării ordinului (articol, culoare, calitate, dimensiune). Diferența elementelor de proiectare sau a designului de cele menționate în descrierea de pe site nu reprezintă o defecțiune sau disfuncționalitate a produselor.

Fiți atenți! La momentul livrării, puteți verifica aspectul produselor și ordonarea.

Ordinea creanțelor asupra calității și returnează:

Pentru a returna produsele, precum și în cazul cererilor față de calitatea mărfurilor necesare:

  1. În cerere, specificați în detaliu ce defect conține produsele returnate. De asemenea, la completarea cererii, vă rugăm să acorde o atenție la alegerea metodei de rambursare, care este descris mai pe larg în condițiile de vânzare.
  2. Ambalați-o cu ușurință la returnarea magazinului online „, anexați o chitanță de vânzări sau numerar, o cerere completă, o copie a actului de identitate.

Dispoziții generale:

În termen de 10 zile de la primirea mărfurilor returnate, veți fi rambursați. Termenul de creditare a fondurilor în contul dvs. depinde de termenele stabilite de reglementările interne ale băncii.

astfel la returnarea mărfurilor de calitate corespunzătoare în termen de 10 zile, veți fi rambursat suma acestui produs, iar în cazul returnării produselor de calitate inadecvată veți restitui costul produselor împreună cu costul livrării.

Pentru informații suplimentare, precum și pentru examinarea revendicărilor privind calitatea mărfurilor în mod individual, vă rugăm să trimiteți o solicitare scrisă la Departamentul Service al magazinului internet panmobili.md la adresa: sales@panmobili.md sau la numărul (+373)60-906-969. Descrieți în detaliu problema cu produsul. Cererea dvs. va fi luată în considerare în termen de 5 zile lucrătoare de la primire. Vom încerca foarte mult să găsim cea mai bună soluție pentru dvs.


Produs adăugat cu succes la coşul de cumpărături
Cantitatea
Total:
Există 0 elemente în coșul tău Există 1 element în coş.
Total produse
Total transport:  Urmeaza a se stabili
Total:
Continuaţi cumpărăturile Plasează comanda